Hiphop & KidsDance uitvoering juni ’26
In juni is er altijd een eindvoorstelling (2x) met een eigen interpetatie van een bekend verhaal. Dit maal was het Frozen!
En met het enorme warme weer buiten voelde het binnen inderdaad als een koelkast door onze airco’s 😁🥶
Het was weer een topdag! Tot na de zomer!




















































